ängeln i himlen

Alla inlägg den 21 maj 2015

Fan

Av Johanna - 21 maj 2015 08:56

Hatar det här. Hatar att leva utan min Alice. Fan. Grymma jävla orättvisa värld. Varför? Varför var hon tvungen att dö? Varför? Varför?

Idag är en jobbig dag. Riktigt jobbig dag.

Saknar dig så himla mycket gumman. Min fina tjej. Min lilla ängel. Mamma älskar dig. Massor. Jag hoppas så att du har det bra där du är. Hoppas du blir väl omhändertagen. <3

Av Johanna - 21 maj 2015 06:54

Ibland förundras jag över mig själv. Hur stark jag faktiskt är. Trots att jag förlorat min älskade lilla bebis. Så känns det ändå bra att träffa andra bebisar. Har träffat lilla Kaylee flera gånger nu och gullat och hållit i henne. Och idag ska jag träffa lilla Wilja. Det är lite som terapi för mig. Och det känns dom sagt bra ändå. Känns bra att få mysa med andra bebisar nu när jag inte kan mysa med min bebis.
Och jag är så otroligt tacksam för mina underbara vänner som finns där för mig. Som står ut med att lyssna på mig. Ni är guld värda. <3 Och självklart min familj och släkt. Känns så bra att ha så många goa runt omkring oss just nu. Att ni visar att ni finns. <3

Om fyra dagar ska kag börja jobba igen. Ska jobba 6 veckor innan det är dags för semester. Jobbar 25% i tre veckor och 50% i tre veckor. Känns bra att mjukstarta och känna efter. Kanske inte alls är så redo som jag känner mig. Är ärligt talat väldigt nervös över att börja jobba igen. Samtidigt som det ska bli skönt att få tillbaka lite vardag igen. Saknar mina goa kollegor och alla goa barn.

Nä. Dags att fixa matsäck till Alva. De ska på heldagsutflykt idag när det är förskolans dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards