ängeln i himlen

Alla inlägg under augusti 2015

Av Johanna - 29 augusti 2015 09:55

Läser och flera änglamammor som blivit gravida igen. Kan verkligen inte känna någon glädje över det. Känner bara stark avundsjuka. Vill också bli gravid igen. Helst igår. Varför ska allt vara så jobbigt för.
Det är snart 5 månader sedan lilla Alice föddes stilla. Saknar dig så enormt mycket min fina lilla ängel.

Tittade på gamla bilder och hittar bilder på Alva när hon var bebis. Gör lite ont att titta på dem.

Av Johanna - 17 augusti 2015 20:56

Har gjort ett minnesalbum för Alice. Kändes så fel att göra det. Vill ju göra album med bilder på Alice första år, första semester mm. Min fina lilla ängel.

Av Johanna - 11 augusti 2015 07:45

Har inte gråtit så mycket på sista tiden. Men igår tittade jag på glee. Där en av ungdomarna dör. Då bara brast det för mig. Kunde inte sluta gråta. Ville/vill bara ha tillbaka min Alice.

Fan. Jävla värld. Ingen ska behöva gå igenom något sådant här.

Älskar dig så min fina lilla ängel. <3

Av Johanna - 8 augusti 2015 19:34

Tänk att det redan har gått 4 månader sedan vår fina lilla ängel Alice föddes stilla. Går inte en enda dag utan att jag tänker på henne och saknar henne. Men fina lilla tjej. Älskar dig så otroligt mycket.

Vi var till minneslunden på Alice 4 månaders dag och lämnade en blomma, en nalle och en sten. Lika jobbigt varje gång.

Av Johanna - 2 augusti 2015 11:29

Saknar min fina Alice så otroligt mycket. Min fina lilla ängel. Mitt hjärta. Det gör så fruktansvärt ont i mig.

Köpte två nya stenar. En att ha hemma och en vid minneslunden.

Semestern är snart slut. Bara en vecka kvar. Och inte har det varit den soligaste sommaren. Men har haft en mysig semester ändå.

Hade en trevlig helg i Sundsvall. En lugn helg. Med massa bebisgos och bus med Alva.

I onsdags åt vi lunch i Kaknästornet och besökte sedan polismuseet.

I fredags var vi till siggesta gård och Alva gjorde skogshinderbanan. Trevligt med sol. :)

Igår var vi till Arboga och firade far min som fyllde år och hjälpte min syster att flytta hemifrån.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards