ängeln i himlen

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Johanna - 3 juni 2015 19:01

Har varit hos läkaren idag. Nu har vi fått alla svar på proverna. Och det fanns inga fel på Alice mer än att hon var större en normalt. Men det visste vi ju redan. Hatar min jävla sjukdom. Det är ju min jävla diabetes fel.

Var hos kuratorn efter läkarbesöket. Fick veta att Alice nu ligger i minneslunden. Blir att vi går dit på söndag när det är hennes tvåmånaders dag.

Kommer vara så otroligt jobbigt att gå dit. Ingen förälder ska behöva gå till kyrkogården och besöka sitt eget barn. Det är så fel. Min älskade lilla Alice. Min fina tjej. Varför? Varför var du tvungen att dö? Helt frisk som du var. Det är så orättvist. :(

Dina fina små händer. Tittar på bilderna varje dag. Det gör så ont att inte få krama om dig och pussa dig. Saknar dig så otroligt mycket. Älskar dig så!!!

Av Johanna - 3 juni 2015 07:27

Idag ska jag träffa läkaren som utförde kejsarsnittet igen. Får se om hon fått nå mer svar på varför Alice dog. Saknar henne så! Det gör så ont i mig. Snart har det gått två månader sedan hon föddes. Det går så fort. Känns inte som två månader. Snarare två veckor.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards